• Stav objednávky
  • Dodací doba
  • Reklamace / Vrácení zboží
  • Zákaznický účet, vytvoření objednávky
  • Způsoby platby
  • Věrnostní body
  • Doručování zásilek
  • Prodejní doklad
  • Poštovné
  • Zboží - specifikace
  • Odběr emailového zpravodaje
    • V jakém stavu je má objednávka, kdy přijde zboží
    • V jakém stavu je Vaše objednávka nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:



      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Jak stornovat nebo změnit objednávku?
    • V případě, že chcete zrušit nebo pozměnit Vaši objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím tiketu, spolu s číslem objednávky a my ji zrušíme, případně upravíme. Expedované objednávky zrušit nelze.

    • Jak dlouho trvá dodání?
    • Dodací lhůta činí obvykle 10-40 dnů od data odeslání, nikoliv ode dne vytvoření objednávky. Dodací lhůta je dlouhá, neboť je zboží odesíláno přímo od zahraničních prodejců na Vaši adresu. O datu odeslání Vás vždy informujeme emailem. Pokud si v jedné objednávce objednáte více zboží, může se stát, že Vám každá položka dorazí zvlášť v dodací lhůtě odpovídající dané položce. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními prodejci. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách.

    • Nechodí mi od Vás žádné emaily o stavu objednávky
    • Pokud Vám od nás nechodí žádné emaily o průběhu vyřízení objednávky, zkontrolujte si nejprve, zda nemáte plnou schránku. Pokud je místo ve schránce v pořádku, zkontrolujte prosím hromadnou či nevyžádanou poštu. Poté si v zákaznickém účtu zkontrolujte, zda jste správně zadali emailovou adresu ZDE. Pokud je oboje v pořádku nebo se Vám do zákaznického účtu nejde přihlásit, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznického servisu. Průběh vyřízení objednávky můžete po přihlášení sledovat také ZDE nebo také kliknutím na tlačítko "Sledovat objednávku" v našich emailech.

    • Kdy dorazí objednávka?
    • Zboží doručují zahraniční prodejci obvykle ve lhůtě 10-40 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud zásilka nedorazila do 10-40 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Kdy mi přijde zboží?
    • Dodací lhůta činí obvykle 10-40 dnů od data odeslání, nikoliv ode dne vytvoření objednávky. Dodací lhůta je dlouhá, neboť je zboží odesíláno přímo od zahraničních prodejců na Vaši adresu. O datu odeslání Vás vždy informujeme emailem. Pokud si v jedné objednávce objednáte více zboží, může se stát, že Vám každá položka dorazí zvlášť v dodací lhůtě odpovídající dané položce. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními prodejci. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Reklamace / Vrácení zboží
    • Pro reklamaci nebo vrácení zboží použijte formulář níže. Dostanete se na stránku Vaší objednávky, kde si reklamaci/vrácení zboží sami vyplníte, včetně preferovaného řešení, tj. například znovuzaslání zboží, vrácení peněz atd.

      Vaše reklamace

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Nemohu se přihlásit, zapomněl(a) jsem heslo
    • Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, přejděte na tento odkaz ZDE a vyplňte svou emailovou adresu.

      Na email Vám přijde unikátní odkaz, po jeho prokliknutí si zadáte heslo nové.

      Pokud Vám žádný email nepřijde, je možné, že máte např. plnou schránku, nebo u nás s tímto emailem registrováni vůbec nejste. To si ověříte jednoduše, když si zkusíte vytvořit účet ZDE. Pokud Vám půjde zadat Vaše emailová adresa, tak u nás dosud registrována nebyla.

    • Jak udělat novou objednávku?
    • Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte svůj e-mail. Po vyplnění e-mailu klikněte opět na tlačítko Pokračovat a vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Pokračovat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak mohu platit? Lze platit dobírkou?
    • Platit lze bankovním převodem, vkladem peněz do FIO banky nebo poštovní poukázkou typu A na pobočce České pošty. Platební pokyny se Vám zobrazí po dokončení objednávky, jsou zaslány na Váš email a lze je také najít v sekci Můj účet -> Moje objednávky. Platba dobírkou je možná, uskutečňuje se při předání zboží, o kterém Vás bude přepravce informovat (Česká pošta, DPD, PPL, Zásilkovna.cz atd.)

    • Lze platit složenkou?
    • Složenkou mohou platit zákazníci z ČR i SK. Při platbě složenkou z ČR plaťte složenkou typu A.

      Jako majitele účtu uveďte:
      Ateli, s.r.o.
      Habrmannovo nám. 794/5
      Plzeň, 312 00
      Číslo bankovního účtu je 2001829514
      Kód banky 2010.
      Jako Variabilní Symbol uvádějte vždy číslo objednávky, pokud ho neuvedete, nebude možné platbu s objednávkou spárovat. Pokud je vyžadován název banky, uveďte: FIO banka, a.s.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak funguje věrnostní systém?
    • Omlouváme se, ale uplatňování kreditů není z technických důvodů možné. Na opravě již pracujeme.
      Po zaplacení se na Váš účet připíšou kredity v hodnotě 10% z ceny nákupu, které lze poté uplatnit při další objednávce, a to ve výši 10% ceny nové objednávky.
      Kredity mají dobu expirace, která je nyní pozastavena, takže se nemusíte bát, že vyprší, uplatnit je můžete až po spuštění věrnostního systému.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Přišla pouze část objednávky, co s tím?
    • Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky nejrychleji zjistíte vyplněním formuláře:

      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Proč není možný osobní odběr zboží?
    • Osobní odběr zboží není možný z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními prodejci, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme velmi nízkých cen.

    • Celní řízení
    • Máte obavy s dodatečného doplácení DPH nebo CLA, pokud Vám bude zaslán balíček z Asie? Nemusíte! Vaše cena je konečná víc neplatíte.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Kde naleznu prodejní doklad, záruční list?
    • Prodejní doklad/y si můžete stáhnout na kartě objednávky, použijte k tomu formulář níže.

      Pokud je Vaše objednávka složená z produktů od více prodávajících, stáhnou se Vám všechny doklady.

      Prodejní doklady na zboží od mimounijních prodejců splňují všechny náležitosti pro zaúčtování jako zahraničního účetního dokladu, nejedná se však o daňový doklad ve smyslu zákona o DPH.

      Záruční list k produktům prodávající automaticky nejsou povinni vystavovat, není totiž třeba, k reklamaci Vám stačí jen číslo objednávky.

      Stav objednávky

      Nepamatuji si číslo objednávky, chci zaslat výpis všech



    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Kolik stojí poštovné?
    • Poštovné stojí 69 Kč.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Chybí Vám u zboží informace?
    • U každého produktu se můžete prokliknout na → Diskuze k produktu, kde může být tato otázka již zodpovězena, nebo můžete svůj dotaz k produktu přímo vložit. Po zpracování Vašeho dotazu Vás budeme s odpovědí kontaktovat na email, případně bude informace k produktu doplněna.

      Pokud Vám nějaká informace u produktu není jasná, taktéž vložte komentář do Diskuze k produktu, či kontaktujte náš zákaznický servis.

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku
    • Jak snížím četnost či zruším odběr newsletterů a jak ho znovu obnovím?
    • Pro změnu četnosti nebo zrušení odběru newsletterů buď klikněte vespod libovolného newsletteru na příslušné odhlašovací tlačítko uvozené textem „Pro zrušení zasílání novinek z nákupní galerie Andelco klikněte ZDE“ nebo do formuláře níže vyplňte svou emailovou adresu a postupujte podle pokynů, které vám dorazí do emailu. Pokud si odběr úplně zrušíte a budete ho chtít obnovit, můžete tak učinit po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v položce menu "ODBĚRY ZPRAVODAJE" ZDE nebo v hlavičce webu.

      Zrušit odebírání zpravodaje

    • Nenašli jste svou otázku?
    • Sem vepište svou otázku

Je nám líto, ale takovou otázku v databázi nemáme. Zkuste otázku formulovat jinak nebo ji vyhledat níže. Pokud ji nenajdete, kontaktuje nás prostřednictvím zákaznického servisu.

Nenašli jste svou otázku? Napište nám.

  • Přiložit soubor

* Povinná pole