Kladete si otázku, jak vlastně funguje Andelco.cz?

1. Jak je to s reklamací?

1.1 Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.

1.2 Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci vytvořením reklamačního tiketu. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

1.3 Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

2. Jak může zákazník za zboží platit?

2.1 Objednávku je možné platit převodem na účet či poštovní poukázkou typu A, nebo formou dobírky.

Máte-li jakékoliv jiné dotazy nebo připomínky ohledně toho jak funguje proces objednávky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím zákaznického servisu.