V košíku nejsou žádné položky.
Možnosti zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Možnosti zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Lze zrušit objednávku | |
Nelze zrušit objednávku, pokud nedojde k překročení max. lhůty na odeslání objednávky | |
Nelze odstoupit od smlouvy, pokud nedojde k překročení max. lhůty na doručení objednávky | |
Lze odstoupit od smlouvy |
Vytvoření objednávky. Doručení potvrzovací zprávy o přijetí objednávky | |
Zpracování zásilky. Změna stavu zásilky na "Zpracováváno" | |
Začátek doručování - doručení potvrzovací zprávy a začátku expedice | |
Doručení produktu nakupujícímu (dle informací o sledovacím čísle) | |
Konec lhůty pro odstoupení od smlouvy - 15. den po doručení produktu |
Nejčastěji kladené otázky:
Proč v některých časových úsecích nelze zrušit objednávku nebo odstoupit od smlouvy?
- V oranžovém úseku nelze objednávku zrušit, neboť je již fyzicky zpracovávána, tj. balena, předávána dopravci, apod., tedy ji nelze zrušit, neboť již nelze zabránit jejímu odeslání.
- Ve žlutém časovém úseku nelze ze zákona odstoupit od smlouvy, neboť ještě nedošlo k doručení objednávky, tj. převzetí zboží kupujícím. Doručovací proces již nelze zastavit.
Co když nebudou dodrženy maximální lhůty?
- V případě, že prodávající nedodrží maximální lhůty, tedy lhůty pro odeslání objednávky nebo lhůty pro doručení objednávky, má kupující právo odstoupit od smlouvy. Maximální lhůty jsou uvedeny u každého produktu a v bodě 5.2. obchodních podmínek prodávajících.